Fredag.


Idag gick jag inte upp i ottan. Det var tänkt att göra så, men ögonlocken var väldigt tunga imorse. Tog bussen ner till Maja lite efter nio, Anna kom också, och vi pluggade tillsammans. Vi gjorde en gammal tenta och diskuterade alla svaren. Kändes ganska bra faktiskt. Och vet ni? Jag som tyckte denna kursen var pest i början börjar faktiskt tycka att den är ganska spännande. Dock inte när man kommer in på alla verkningsmekanismer, men det andra är spännande. Hur kroppen påverkar läkemedlet vi stoppar i oss, och hur läkemedlet påverkar våran kropp.

Nu ska jag stressplugga lite. Bara för att dämpa ångesten. Imorgon smäller det. Tenta mellan 9-14. Men det smäller faktiskt i dubbel bemärkelse. För just nu pågår årets EM i skytte i Finland. Imorgon skjuter damerna sin omgång, och bland damerna ingår världens bästa Karin! Så när tentan väl är över ska jag skynda mig hem och bänka mig framför datorn för att hejja på henne. Vi har redan knapat hem ett silver i running target och ett brons i gevär för damjuniorerna. Och ikväll skjuter en av herrjuniorerna final. Kul!!

Nä. Dags att ge farmakologin en sista chans.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback