Dagen efter ♥-dagen.


Igår firade jag och kattis 6 månader som sambo. Eller nästan, sex månader och en dag för att vara exakta. Men det kändes ju mer passande att fira en så stor högtid på alla ♥ dag.

Jag firade med:
- frågestund inför tentan på skolan
- köpte biljett till årsmötessittningen
- åkte buss
- åt makaroner
- pluggade en timme
- deppade med putte på fejjan
- käkade kebabpizza
- pratade med karin i en timma
- pratade med mamma en tia
- pratade med sis i en timma

Katten firade med:
- fiskgodis
- mjölklinser, också godis
- sova extra länge

Vi fick också ett paket. Från päronen. Jag och katten. Hon fick en leksaksråtta. Den tyckte hon var väldigt rolig. Hon plockar upp den i svansen, springer iväg och lägger den på valfri plats, sen backar hon några steg, lägger sig i anfallsställning, och rätt vad det är... så dyker hon över den! Gullekatten.
Jag fick ett par strumpor, med kissar på. Och lite geléhallon. Och två trisslotter. Jag vann 25 kr. Så jag bokade en resa till Maldiverna. Ska bli skönt.

Jag pluggade väldigt lite igår. Gjorde i princip bara färdigt några instuderingsfrågor och renskrev en föreläsning. Så idag blir det desto mer att göra. Jag ska plugga en stund nu. Sen ska jag förmodligen möta upp lite klassisar på bibblan och plugga tillsammans en stund. Om jag orkar ge mig ut vill säga. Det har snöat typ 2,5 meter inatt.

Dom pratade nyss om pandemrix-sprutan på nyheterna. 5,3 miljoner svenskar vaccinerade sig, och de har räknat ut att 6 liv räddades av det. FAAAIL! Jag är såå glad att jag inte tog den sprutan. Med tanke på hur många som drabbats av svåra biverkningar, jämfört mot hur många som räddades så tycker jag det hela är väldigt sjukt.

Puss.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Vaccinet alltså, sjuttan! Glad att inte jag heller tog det. Tror man ska vara försiktig med vacciner och grejer i allmänhet. Gött med resan till Maldiverna btw :D jag bokade också nyss. Sa att de kunde skicka fakturan till dig som vunnit storvinsten ;)

2012-02-15 @ 16:46:31
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: MajsanBAJSan

Hahahhaahah. jag dör!!!! Behöver inte göra några situps iaf. Räcker med att läsa mina fula inlägg och se på "Vilka jävla armar-klippet som jag länkade till". Magrutorna kommer börja leta sig fram bakom kladdkakan snart. Har du tittat på klippet? Gå vidare till deras "gå till skogs" sen med. Alltså, jag tjuter av skratt.. hahah

2012-02-16 @ 20:40:07
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback