Torsdag.


Trots föreläsning, övning och gym igår så kunde jag inte bli trött. Gick och la mig runt elva. Jättepigg. Vid ett var jag minst lika pigg. Försökte fördriva tiden så gott jag kunde vid den tiden på dygnet. Tillslut kom jag på att jag ju har en bok att läsa! Så drygt tio sidor senare slocknade även jag. Boken är från Denise Rudbergs senaste kollektion. Elegant crime är genren och efter att bara ha läst tio sidor kan jag säga att denna boken kommer att vara minst lika bra som de andra.

Imorse vaknade jag till den stora nyheten. En liten prinsessa har fötts! Personligen tycker jag ju att det var några dagar för tidigt ;) Men det är ju sååå kul!

Idag börjar jag inte föräns ett, så ska försöka få lite vettigt gjort innan dess.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback