Torsdag morgon.


Jag hade ju skrivit en text till bilden under. Men den ville ju inte komma med.

Det blev en sen kväll igår. Jag fastnade i telefon med min syster. Samtalet spårade och det slutade med att vi satt och skrattade åt mindfuckbilder.

Sen skulle jag sova. Och det gjorde jag. Men vid ett vaknade jag av katten. Hon körde maraton. I sängen, bort till fönstret, tillbaka till sängen där hon gjorde fyra varv. Och så vidare.
Jag vred och vände på mig för att somna om. Agatha attackerade täcker så fort hon såg att det rörde på sig. Tillslut lägger jag mig till rätta på mage, men då blir man ju längre, så fötterna hamnar precis vid kanten av täcket. Precis när jag somnat till vaknar jag igen; kattkräket väljer då att ta ett dunderbett av min stortå och sätter klorna i den andra. Gaaaah! Tillslut gav hon upp, och det gjorde jag med.

Nu ska jag plugga tills det är dags att bege sig till skolan för dagens föreläsning.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback