Thursday.


Men alltså säg att ni skämtar med mig! Ända sen övningen idag när det nämdes att det ju är Biggest Looser ikväll (jag hade helt förträngt att det var torsdag) har jag längtat efter ögonblicket när klockan slåt åtta. Men! När tv-hallåan presenterar halv åtta hos mig står det, under "20.00", XL-galan. Besvikelsen är enorm. Ska jag behöva vänta en hel vecka till? :(

Övningen gick förresten toppen! Jag har aldrig förstått mig på biomikroskopet så bra. Men idag sattes många pusselbitar på plats. Jag lyckades titta på hornhinnan och linsen i genomskärning, och så såg vi stora stygga vargen i Majas glaskropp. Spännande!

Nu ska jag deppa över att det inte bli någon BL ikväll. Och så ska jag deppa över att det hade börjat växa vit päls på de sista champinjonerna, så jag fick ha quornbitar i salladen idag. Men det var ju faktiskt gott det också.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback