Måndag morgon.


Egentligen var jag tänkt att träna med Josse innan skolan idag. Men jag har sovit så sjukt illa inatt. Kunde för det första inte somna för att Agatha har kommit på ett nytt sätt att göra matte galen på. Hon hoppar upp PÅ tv'n, sen hoppar hon upp på hyllorna ovanför. Och dom hyllorna är ju inte jättetåliga, så jag hoppas för hennes skull att de inte rasar. Iallafall så besökte hon hyllorna, och rev ner tre ljuslyktor så det blev ett jäkla skammel. Sen har jag vaknat till och från hela natten, och sen var hon upp på skrivbordet och rev ner nåt där med. Så jag sov helt enkelt till nio idag, välbehövligt när jag väl hade somnat.

Fick ångest över att det inte blev nån träning, har varit sjukt dåligt med det, den senaste tiden. Men jag orkade inte stressa ihop en hel väska med kläder och matlåda och grejer och dra iväg på gymmet med Josse, för vi skulle gå direkt till skolan sen och då måste man ha med allt.
Så jag tog saken i egna händer istället och snörade på mig löparskorna och sprang årets första runda! Solen strålar ute så det var verkligen tokskönt! 25 minuter tog det och det är ju ändå godkänt med tanke på hur länge sen det var sen sist.

Nu ska jag äta en banan till frulle (när man börjar vid ett måste man äta så himla tidig lunch) så det får bli lätt frukost istället.

Puss!


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback