Söndag.


Mamma och pappa lämnade Kalmar för en stund sedan. Det har varit en mysig helg, och framför allt har det varit skönt att kunna koppla av från allt plugg.
Igår gjorde jag och mamma stan, och Hansa. Sen kom papi på kvällen, då åt vi en jättegod pastagratäng. Idag har vi varit ute på julklappsshopping. Och vi avslutade det hela på larmtorget där det var lite lotteristånd. Jag köpte fyra lotter (för pappas pengar) och drog hem en julskinka. Fint!
Pappa gjorde en liten rövare på parkeringen idag. Inte helt planerad, genade genom diket för att det var stopp bland bilar som skulle in och ut. Jag och mamma satt jämte och skämdes. Men parkering fick vi iallafall.

Nu är ljusstakarna uppe, och jag håller på att plocka iordning lite. Lyssnar på julmusik.

Imorgon börjar vi ny kurs; kontaktlinskursen. Det ska bli riktigt skoj! Nästa helg har vi optikersittning, med sporttema. Roligt!

Det har kommit snö i Kalmar med. Lagom till första december och första advent. Mysigt.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback