Onsdag.

 
I förrgår var det -8,5, igår var det +1,5, idag är det ca -3. Denna härliga temperaturväxling + enorma mängder snö har resulterat i oerhört ocykelbara vägar. Det är lika spännande varje dag man ska till skolan, kommer jag komma fram hel till skolan, eller kommer jag komma trasig till sjukan? Hittills har jag klarat mig undan hel.
 
Medans alla andra skottar fram vägarna så passade jag på att skotta fram min bil som dolde sig bakom ca 2 dm isig snö efter skolan idag. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Och när jag väl skottat fram bilen så tog det sin lilla tid att ta sig ut från en fickparkering, omringad av snövallar på alla håll och bilar tätt både framför och bakom.
 
Idag är den endast 2 veckor och fyra dagar kvar till julafton. Det är två dagar kvar till helg. Tre veckor och fyra dagar kvar till nyårsafton. Och så är det "bara" en vecka och två dagar tills jag får pussa på min pojkvän igen.
 
Nu ska jag plugga kontaktlinsmaterial. Tjiho!
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback