Torsdag idag eller?

 
Igår mötte jag upp några tjejer från klassen och åt glass nere vid hamnen. Mysigt men kallt. Sen gick vi bort till slottet och spelade kubb så länge tills vi inte såg kubbarna längre. Då cyklade jag och Josse till studentpuben och drack en varsin cider och satt och pratade en stund. Mycket folk på puben, skoj!
 
Idag började jag dagen med att checka in på friskis vid halv åtta. Började med en runda på 6 km på löparbandet. Sen var jag genomblöt av svett - frääääscht! Sen körde jag lite mage innan jag avslutade med streching och sen cyklade jag hem igen. Vid halv nio, gött!
 
Sen har jag städat lite, dammsugit och så. Och så har jag gjort köttfärssås, en portion till lunchen och fyra matlådor. Nu är jag sömnig. Hoho.
 
Nu väntar jag på ett samtal. Det ska nämligen komma en och hämta min crosstrainer som jag sålt via blocket. La in annonsen i förrgår, igår hade jag 117 sidvisningar och 11 intressemail.
Det där med att träna hemma var inte riktigt min grej. Man kommer ju aldrig till skott. Så nu står den bara där och samlar damm. Och Agatha använder den som klätterställning, skoj tycker hon, mindre skoj tycker jag, jag är livrädd att hon ska klämma ihjäl sig. Så nu ryker den ut från lägenheten.
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback