DU kan vara en tivoliaktivitet, Jansson.

 
 
Allas våran svenska OS-medaljör Håkan Dahlby postade detta på fejjan idag. Sånt här gör mig lite smått frustrerad. "Tivoliaktivitet" Va?
Som någon kommenterade så hoppas jag att Håkan tar med katten Jansson till skjutbanan och tar en match. Vem vet, han kanske verkligen är en talang, men det är mot min förmodan, och isåfall skulle jag vilja se honom göra om samma prestation som Håkan gjorde på ett olympiskt mästerskap och se hur han tacklar pressen. Gläd dig åt att Håkan bidrog med en medalj till Sverige istället din struts. PUSS
 
 
 

Från dig till mig
Postat av: Anonym

Tack fina sara! Jag var ändå inte nöjd med bloggen dock, så har ändrat lite igen. Har haft sån bloggtorka, men nu ska det ta sig igen! :)

2012-08-16 @ 00:59:36
Postat av: Maja

kom min kommentar? :P

2012-08-16 @ 01:00:06
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback