Måndag.


Idag har jag gjort min första dag på praktiken. Jag var dundernervös innan. Har vaknat en gång i timmen hela natten. Drömt att jag försov mig. Att jag tog på mig jättefula kläder. Och bara varit allmänt nervös.
Men det hela gick bra! Mjukstartade med att butiken var öppen halva dagen, sen var det inventering. Så det var rätt lugnt idag. Fick sluta lite tidigare med. Skönt. Man är ju som inte van att jobba, så man blir ganska trött, även om jag inte gjort så mycket idag. Och det lär väl bli ännu värre när man börjar göra synisar. Men bara att vänja sig! Kul är det iallafall :)

När jag kom hem snörade jag på mig mina Asics och gick Alandsrydsrundan. Vädret erbjöd ju något utöver det vanliga. Värme och sol. Så det var riktigt skönt med en pw efter att ha stått inne hela dagen.
När jag kom hem och hade duschat åkte jag och pappa och hämtade pizza. Sen satte vi oss på altanen, med Agatha fastbunden i koppel, och avnjöt pizzan i den sista kvällssolen. Skön valborg.

Nu ska jag sova. Imorgon ska vi ut till stugan.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback