Onsdag.


Alltså seriöst. Agatha gick och pratade hela dan igår. Trodde att det var hårbollar på väg, men kom ingen.
Men inatt alltså. Det har inte kommit några hårbollar. Men jag tror hon löper. Herregud. Jag har sovit typ fyra timmar inatt. Hon har gått runt och pratat. Ålat runt på golvet. Och jamat. Hon jamar aldrig. Hon brukar bara pipa. Men inatt. Jag tror hon har väckt hela huset. Jag vaknade sista gången vid halv sex imorse. Då höll jag på att bli galen. Så jag har legat vaken sedan dess.
Tror det hela beror på våran korta utomhusvistelse i förrgår.

När jag kommer tillbaka efter praktiken ska jag beställa tid för kastrering på henne. Ska ändå inte avla några kattungar och efter massa googlande verkar det som (för det finns katter som löper varannan vecka) att de lider mer av att gå runt sådär (om de ändå inte ska para sig) än vad de lider av själva kastreringen.

Jag har ätit frukost och sitter nu med täcket i soffan och fixar till powerpointpresentationen. Har lite telefonprat som ska grejas idag. Och lite annat fix på förmiddagen. Sen har vi tre kedjepresentationer i eftermiddag.
Ikväll är det optikerfest. Vi tvåor går ju på praktik nästa vecka och efter det går vi på sommarlov. Och treorna tar snart examen. Så ikväll kör vi all in, först på tullen och sen vidare till Volym på Harrys! Skoj!

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback