Tisdag.


Jag hade skrivit en hel novell. Men det såg så tråkigt ut så jag suddade ut alltihop.

Idag har jag:
- Varit på skolan och Josse gjorde en synis på mig
- Suttit patient på en treas x-jobb
- Lunchat på Kebbaben med Maja och Josse
- Provat 150 bågar och dissat lika många
- Köpt en maj-blomma av två söta tjejer i kön till fiket
- Fikat en fet choklatboll med Maja, Nils, Putte och Jonas
- Slängt ihop en powerpoint till grupparbetet med Maja
- Suttit och skrattat åt Majas sömnprat
- Blivit nekad 4 bågar för att jag har för hög styrka och för litet pd (detta efter att jag (efter en fikapaus) äntligen bestämt mig för vilken båge jag skulle välja)
- Spontanköpt (fått gratis) ett par tråkglasögon eftersom jag tillslut blev så less att jag inte kunde ha några roliga bågar

När vi hade kedjepresentation blev vi erbjudna ett par gratis glasögon om vi lämnade in vårt cv till en optikerbutiksominteensärvärdattnämnavidnamn. Gratis är gott. Så nu har hela klassen skaffat nya brillor. Därav min glasögonsprovning idag. Och när man får ett par gratis glasögon kan man ju äventyra det hela lite tänkte jag. Men med mina styrkor kunde man ju tydligen inte det. Så jag fick nöja mig med ett par tråkbågar istället. Jaja. Gratis var dom ju iallafall.

PUSSSS.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback