Torsdag.


Trött trött dundertrött.

Föreläsning. Idag med. Hela förmiddagen. Om etik och moral. Intressant. Mycket diskussioner om vad som är rätt och fel här i världen.
Sen gick jag och köpte mig gyros med pommes till lunch. Goooooott! Efter det satt vi med grupparbetet. Hela eftermiddagen. Det går fruktansvärt trögt. Sitter och bläddrar mellan massa lagar och söker efter info som inte finns. Blöh..

Ikväll har jag varit hos Carin med lite tjejor och putte från klassen + några av Carins korridorskompisar. Vi hade pannkakskalas. Väldigt gott. Jag åt pannkakor med varma hallon på. Gott!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok. Manhattans Gullungar. Imorn tar jag sovmorgon till 13. Då ska vi ha lektion om hur man söker info och hittar litteratur på bibblan. Sen tar jag helg! Fint.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback