Nobody said it was easy.


Först en parantes; jag färgade håret på mig själv igår.
Jag blev så stolt att jag höll på att ramla av stolen. Det blev liksom bra?!

Maja heytellar mig vid sex på kvällen - Sara, vi kör?! Ååååkej, från 0-120 på två sekunder.
Vi ska alltså ut.
Vi hade velat fram och tillbaka hela dan, och när klockan var halv sex kändes det som att det inte skulle bli nåt. Men nu blev det ju det.
M kom hit. Vi slängde ihop lite tacos. Tinywiny sådana. Skålade med en drink på Passoa. Sen var vi igång.
Vi varvade kvällen med håruppsättningar, sminkning, skålar och deeptalk. Skööön kväll!
Vi trodde att fler från klassen skulle ut, men det visade sig att vi visst var dom enda. Så det var upp till bevis - we can do it on our own too!
Drog mot Palace vid elva. Kom in vid tolv. Sen svängde vi på våra lurviga, skakade rumpa och fick massage av en kines. På Palace var vi i drygt en och en halv timme. Sen gick vi till Max med Pank. Vi åt en varsin hamburgare, doppade pommes i bearnaisesås och såg dubbelt hela tiden.
Sen var kvällen slut. Eller. Den var inte slut föräns jag fick heytell no2 från Maja. Vid kvart i tre. Det lät som att det var sjukt jobbigt att dricka vatten och hon hickade. Hahaha, lilla Maja. Jag skrattade mig till sömns, men innan dess skickade jag ett tillbaka. Det är ju hemskt när man hör sin egen röst. Jag ska börja röka och dricka whisky så jag får ner mitt tonläge några nivåer. Vilken kväll, tack Maja, du är bäst!

Agatha var på rejält prathumör igår. Hon gick runt och pratade hela kvällen igår. Och idag kom förklaringen. Hulkningar som låter som när man rensar avloppet med såndär sugpropp och en efterföljande hårbollsspya. Ja, det var väl det hon ville säga igår. Att någonting var på väg upp.

Här är vår kväll i bilder.





Haha, det ser ut som att jag har en jäääättelång arm. Men det är Majas. Hoppas jag.
För någon annans kan det inte vara.









Hahahahahah. Eller?



Den obligatoriska toa-bilden får avsluta det hela.


Från dig till mig
Postat av: Maja

Tack Sara, du är med bäst!!!!

Hahaah. Gillar min dricka-från-handfatet-bilden.. Fan vad ofräsh. Haha. Minns inte ens att vi fotade med din kamera där inne (a). Lätt bästa kvällen på sjukt länge. Tack <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback