Måndag.


Idag har jag pimpat bilen med rosa. Rosa rattmuff, rosa tärningar och en rosa doftgran som doftar vattenmelon.

Jag har också varit ute på en snabbpromenad med agatha. Vi gick ut, och så gick vi in igen
Men övning ger färdighet. Snart kommer även hon förstå tjusningen med att vara ute.

Efter promenad följer dusch. Vi intog duschen, likna osugna på vad som komma skall båda två. Men efter vrålhöga jamningar i hopp om att kanske någon granne skulle höra och komma och rädda henne (hörde gjorde de förmodligen, för hon tog i ända från tårna så det värkte i mitt modershjärta), mycket schampo och lite bråk, så blev vi tillslut färdiga och ut ur duschen tassade en inte helt nöjd, men desto mer dyngsur katt.

Ja, det är väl vad vi roat oss med idag, än så länge.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback