Lördag.


Igår avslutade jag dagen med tjejmys hos Maja, tillsammans med henne, Anna, Ellen och Ellinor. Vi lagade mat - klyftpotatis med kotletter, tzatsiki och bearnaisesås. Och bäst av allt - vitlöksbröd. Så sjukt gott var det! Till efterrätt hade Maja bakat supergoda cupcakes med rosa och blå frosting på. Jag är fortfarande mätt efter igår. Haha! Sen kollade vi lite på let's dance och på den nya serien, New Girl. Och så satt vi och tjötade en massa.

Klockan hann bli över ett innan vi åkte där ifrån. Och när jag väl kom upp till funkis möttes jag av ett problem. Ett parkeringsproblem. Det var fullt, överallt. Så jag fick fickparkera, på en gata långt ifrån mig. Och att fickparkera klockan halv två på natten med en bil utan servostyrning är väl kanske inte det roligaste man kan göra. Men efter mycket rattande stod jag någorlunda bra iallafall.

Jag vaknade halv elva idag?! Hahahaha. Det var välbehövligt med en rejäl sovmorgon vill jag lova. Jag känner mig duktigt utvilad. Håller på att tvätta lite, och städar iordning i lägenheten. Helt otroligt att det kan se ut som det gör, när jag inte ens varit här en vecka. Jag skyller på katten. Hoho.
När tvätten är färdig tänkte jag gå bort till min fickparkerade bil, ta den och åka iväg och uträtta lite ärenden. Handla mat, hämta en tele2-router och till sist, parkera om bilen lite närmre mig, om det finns någon ledig plats vill säga.

Pusss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback