Det går bra nuUuUUuuUuuuUu


Föreläsning om lagar och sånt hela förmiddagen. Förvånansvärt intressant. Det där med paragrafer och krånglig svenska har aldrig varit min grej, men idag förstod till och med jag. Det är ju faktiskt ganska viktigt att kunna.

På lunchen fick vi tillbaka omtentan på Ögats sjukdomar - JAG KLARADE DEN! Whoooop! Så himla skönt!
Igår fick jag tillbaka ena delen i Allmän fysiologi - JAG KLARADE DEN! Whoooop! Så himla skönt!
Jag klarade alla delar på den praktiska tentan! Whoooop! Så himla skönt!
Den teoretiska delen i Kliniska metoder kändes braaa. Whoooop! Så himla skönt!

Jag gick på tentafeedback hos Baskar angående den praktiska tentan idag. På hans del var det inget att anmärka på, och på retinoskopin hade jag exakt axelläge och sfären och cylindern var bara 0,25D ifrån. Han sa att jag skulle titta på axelläget som jag fått ut rätt, sen titta på betyget (VG) och ta med mig det när jag retinoskoperar i framtiden - jag vet att jag kan.

Nu ska jag försöka hitta fakta till grupparbetet. Sen ska jag chilla med ett stort leende på läpparna - det går bra nu!

PUSS

Från dig till mig
Postat av: Ellinor

Så himla gött Sara! :D

2012-04-11 @ 21:27:30
URL: http://ellinorpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback