Fredag.


Gäspar 24/7.
Steg upp klockan tio. Satt i soffan till klockan elva. Var på skolan klockan tolv. Var bara tänkt att stanna en timme, men eftermiddagen gav ändrade planer, så ja, jag stannade några timmar till. Övade med Maja, Emma, Putte och Maggan. Eller ja, jag satt mest och kollade på. Men något vettigt slank det nog in i huvudet hoppas jag.
Åkte till Hansa med Majsen och Martin sen. De köpte en tv och jag köpte en färgpatron till skrivaren. Sen åkte vi hem. Med en fullknökad bil.
När jag väl kom hem tog jag tag i disken. Diskberget som växt till sig ganska rejält, ända sen i onsdags. Satte mig sedan i soffan igen, gosade med Agatha. Försökte lära henne att älska borsten. Gick väl sådär. Men övning ger färdighet säger dom.
Sen blev jag hembjuden till M&M på tacos för att jag skjutsat dom till hansa. Gullisar. Gooottt med tacos! Kollade på Idol gjorde vi med. På deras nya tv. Och sen började vi kolla på American Pie. Hahahahaha! Pinsamt rolig. Men jag åkte hem efter en stund, när jag nickat till för andra gången av trötthet. Trevlig kväll med två finisar!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Med Agatha. Imorgon ska ingen klocka ställas. Jag måste få ur den här tröttheten ur min kropp - NU! Imorgon ska jag städa. Allt växer på hög här. Kläder. Tvätt. Disk. Papper. Kvällen är tänkt att avslutas med kalas. Tullenfest står på schemat. Kuuul!

Nu - sova!

PUSS!

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback