Onsdag.


Man får ju som passa på att blogga när det är reklam. Det är ju Bonde söker fru just nu, och jag tror minsann inte att jag är inte den enda som sitter bänkad framför tv'n. Hoho.

Denna veckan är ju nästan lite för slö. En föreläsning på 1,5 h, det är ju knappt lönt att gå till skolan. Tur att jag och Anna hade bokat in oss för övning efter det. Vi körde på ganska bra en stund. Men som vanligt spårar det ju ut för eller senare, så det slutade med att vi inducerade rejäla forier hos varandra. Eller ja, på Anna fungerade det ju bra iallafall. Mina ögon hoppade tydligen fram och tillbaka och jag såg dubbelt hela tiden. Men kul var det iallafall. Och tro det eller ej, det var lite lärorikt med.
Blev lite längre än planerat i skolan. Var hemma runt halv fyra, och då hade jag inte ätit sen frukost, så jag kokade ihop lite mat, sen trampade jag iväg till friskis och var med på stepen. Sjukt bra pass idag! Ledaren var på topp, så hon körde slut på oss. Lång konditionsdel och dubbla finallåtar. Riktigt skönt!

Imorgon är vi lediga. Jag och Ellinor ska öva på förmiddagen, sen får vi se vad resten av dagen erbjuder.

Nu är reklamen slut och jag ska återgå till bönderna.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback