Tisdag.


Idag har vi haft övning. Plus att det blev mer än en timmes föreläsning innan vi fick gå loss på foroptern i undersökningsrummen. Det gick ganska hackigt, men metoderna sätter sig bättre och bättre dag för dag.
Efter övningen hängde jag och Ellinor i verkstaden en stund. Jag mätte färdigt de två glasen jag hade kvar, så nu har jag äntligen lämnat in den uppgiften med. Nu ska jag bara sammanställa presbyopiuppgiften så att jag får den ur världen.

Just nu sitter jag och pluggar och håller på att dö av smärta i min rygg. Gårdagens skyttepass har nog sin del i det hela. Plus att vi satt på golvet under föreläsningen idag. Och ytterligare ett plus att jag inte är jätte-ergonomisk när jag arbetar vid foroptern. Måste få in ett bättre sätt, annars kommer min rygg gå av på hälften inom snar framtid.

Nähä. Nu har jag bokat reservplats på aerobicen ikväll. Om jag inte får någon plats så överväger jag att ta en vända till gymmet, eventuellt sätta mig i soffan och avnjuta resterna av äppelpajen istället.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback