Hoho.


Ett aerobicpass, ett idolavsnitt och ett telefonsamtal med Karin senare sitter jag i soffan och dricker varm mjölk med västerfärnebohonung i och mår ganska gott. Hostar gott gör jag också. Men inte föräns efter morgondagens steppass tänker jag erkänna att jag inte är tillräckligt frisk för att träna.

Nu måste jag ta och skaffa mig premium på spotify igen. Tänkte att jag skulle klara mig utan ett tag, men det höll väl typ två veckor. Jag får ju spunk när jag inte kan lyssna på telefonen och när låtarna helt plötslig inte får spelas längre för att man lyssnat fler än fem ggr. Och den där förbannade reklamen också. Är det någon reklam som är irriterande så är det den på spotify. Näh, nu blev jag irriterad.

Innan jag slår igen ögonen ska jag slå en pling på gitarren. Typ björnen sover eller Idas sommarvisa. Det är väl i princip vad jag kan och kom ihåg av min tid som gitarrist. Hoho.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback