Fredag.


Igår var det torsdag minsann. Hade föreläsning på morgonen som handlade om covertest. Lite lurigt det där, men jag antar att även det släpper när man fått testa på det i praktiken. Sen övade jag med Ellinor. Det är väldigt roligt att öva, iallafall om man ser till alla skrattanfall som bryter ut. Sen hade vi samtal med treorna om tillämpad optometri (praktik på svenska). Låååång dag i skolan, så det var en trött Sara igår kväll. Kvällen avslutades iallafall med film. Moysiiigt :)

Idag är det fredag. Vi skulle egentligen haft föreläsning, men vi hade tid över från gårdagens så vi började igår och tar igen resten på tisdag. Så det blev en långhelg för mig, skönt! Var på stan och uträttade lite ärenden på förmiddagen, sen skulle jag spelat frisbeegolf med Annie och Simon, för det var så himla skönt väder ute, men precis när jag skulle dit så började det att regna, så det blev inget med det. Istället ska jag plugga och försöka få undan lite annat som måste göras.

Här kommer två bilder på min lilla älskling.


Agatha "hänger" i sin säng när jag pluggar.


Här är vi hemma hos matte-matte och matte-husse.

PUSS


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback