Tisdag.


En timmes föreläsning på förmiddagen. Nu har jag håltimme i tre timmar, sen är det klinisk övning och efter det ska jag och Maja träna i undersökningsrummen själva, och så ska jag göra en refraktion på Jonas, för vi ska vara på duggan imorgon. Så vi tjuvtränar lite idag ;)

Agatha sitter i fönstret och kollar på vaktmästaren som kör gräsklippare utanför. Spännande. Jag försöker plugga lite nu mellan lektionerna.

Igår var jag, Ellinor och Maja på core. Härlig träning, men fy katten vad jobbigt det var! Träningsverken har redan börjat smyga sig på i magen, och det lär ju bli ännu värre tills imorgon.
Imorgon blir det säsongens första step-pass btw! Jag längtar. Absolut bästa passet som finns. Sen kommer Majsen och Ellinorish hit, för det är säsongsstart på Bonde söker fru. Whoop whoop!

I förrgår använde jag min skype för första gången. Magiskt det där. Jag pratade med Paulina som är i Argentina och gör sin praktik. Hon praktiserar delvis på ett daghem och så hjälper hon till att lämna mat, leksaker och leker med barn i fattiga delar av staden. Klicka här för att komma till hennes blogg där hon skriver om vad hon gör på dagarna.

Nu ska jag placera näsan i föreläsningshäftet som handlar om forier, tropier och covertest.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback