Tisdag.


Det känns som att en förkylning har satt sig i min hals. Den känslan kom som ett brev på posten. SKIT! Jag hatar att vara förkyld. Men än lever jag på hoppet, det kanske bara är ett skämt. Ett väldigt tråkigt sådant.

Idag är jag trött. Jag har varit konstant trött i tre dagar nu. Det är jobbigt. Jobbigt att vara trött. Ironiskt. Kanske sover jag för mycket, kanske sover jag konstigt, kanske är det huvudbry. Vad vet jag. Hoppas att det går över snart iallafall.

Nu ska jag göra havregrynsgröt, koka ett ägg och göra en macka. Sen ska jag sätta mig under en filt i soffan och läsa Kränkta människor samarbetar inte samtidigt som jag ska kolla på idol. Mysigt.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback