Testing.


Nu har det äntligen kommit en blogg-app så jag testbloggar direkt från phillen just nu!

Indoorwalkingen var grym! Som spinning, fast på en maskin som ser ut ungefär som en crosstrainer. Dock var passet visst mer än 30 min, det stod fel på schemat, men jag gick tidigare för att hinna till stepen. Och stepen levererade som vanligt! Dock blir det så sjukt varmt i salen, så man svettas mer än vad man blir fysiskt trött. Men det är ett skönt pass ändå!
IW kommer det iallafall bli fler gånger!

Nu har jag plockat fram frulle, packat skolväskan och förberett allt inför imorgon - bara för att kunna sova så länge som möjligt. Hoho. Dags att sooova!

PUSS!


Från dig till mig
Postat av: Maja

Jag testar med appen. Roligt att den äntligen kommit :))

Och tanten var ju bara för sköööön. Vilken brud alltså. Verkar ta livet med en klackspark. Hoppas jag med blir sån när jag är 96 :)

2011-09-28 @ 23:47:05
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback