Sontag.


Frågan är...
Varför går det bara att öppna burken med tomatgojs från botten med min konservöppnare?
Och nästa fråga är...
Varför jag kan inte lära mig att läsa vad det står på burken med tomatgojs innan jag köper den. Ännu en gång kommer jag hem med hela tomater på burk istället för krossade. Även denna gången åker saxen ner i burken - köttaaaaaa. Det ser ut som att jag mördat någon med saxen när jag är färdig i burken.

Idag började vi med vårt grupparbete. Väldigt dryga frågor. Och man ska skriva en halv A4'a sida om varje fråga. Jag har en känsla av att min kunskap inom ordbajsning måste friskas upp rejält om det ska gå ihop sig.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sex så jag kan boka in mig på stepen till onsdag. Sen ska jag plugga lite. Ikväll visas de ja vu (inte en aning om hur det stavas) på tv. Senaste gången jag kollade på den somnade jag efter häflten, men den första halvan var iallafall väldigt bra. Så idag är mitt mål att se färdigt hela filmen. Till filmen ska jag äta kladdis! Mihihihi!

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback