Onsdag.


Halv nio är ju inte ens tidigt. Men lik förbaskat så skulle jag kunna döda för att få ligga kvar i sängen på morgonen. Idag var det en toklång föreläsning, men oj så intressant! Det var ett försmak på kursen "ögats sjukdomar" som vi ska lästa här näst.
Efter föreläsningen skulle vi egentligen haft gruppövning, men jag hade missuppfattat det hela, för jag trodde att vi skulle ha det imorgon. Så det hela blev lite dumt och vi får ta det imorgon istället, vilket jag tackar hjärligt för. Det var ett tvättids/tvättkorgskris-problem som ställde till det hela.

Nu är iallafall tvätten tvättad och jag har fått en hel del gjort mellan maskinerna. Nu måste jag ta en tripp till biblioteket och lämna lite böcker. Sen väntar en kväll på friskis. 30 min indoor walking, ett nytt pass som jag tycker låter spännande. Efter det blir det 60 min step. Hejaheja!

Imorgon tar jag en väldbehövlig sovmorgon. Sen är det klinisk övning och efter det grupparbete. Och imorn vet jag minsann om att det ska vara!

PUSS!

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback