Nanananana!


Happy friday! Lagade kvällsmat. Ris med quorngryta. I brist på fantasi. Skulle sätta mig vid tv'n och kolla på fredagsunderhållning, då visar dom fotboll. Life sucks. Varför ha 399 fotbollskanaler när dom visar fotboll på fyran? Och så förlorar Sverige till på köpet. Jag satte mig här istället. Och pluggade lite. Kollar på youtubeklipp om covertest, försöker lära mig hur man upptäcker tropier och forier. Agatha blir frustrerad över alla rörelser så hon anfaller datorskärmen. Jag lägger tillbaka henne i sin bädd som står uppställd på skrivbordet och hon lägger sig ner, liiite för långt ut mot kanten, så hela bädden + Agatha ramlar i golvet. Hon såg lite vilsen ut när hon landade. Kanske gjorde hon sig av med ännu ett av sina 9 liv? Det första gjorde hon sig iallafall av med första gången som hon skulle besöka skrivbordet, då tog hon inte i tillräckligt när hon hoppade. Det är inte alltid lätt att vara katt. Men inte heller helt lätt att vara matte till en katt. Jag har 4 nya fina färska rivsår på kroppen.

Nu ska jag snart kojsa. Ögonen går bokstavligt talat i kors. Kanske har jag fått en släng av esofori på båda ögonen? Eventuellt en esotropi. Eller kan det kanske bara vara trötthet. Hur som helst så tror jag att lite sömn ska lindra mina besvär.

Sleep tight.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback