Måndag.


Kom precis på att jag skulle sovit middag när jag kom hem. Bara för att jag var så himla trött i skolan idag. Tyvärr förträngde jag detta, men kom på det nu, för jag kom på mig själv med att nicka till över plugget.

Sitter i detta nu och läser om binokulära avstämningsmetoder i Elliot. Ett roligt moment i vardagen. Att plugga. Det går faktiskt framåt. Jag har ju min superbraiga översättningspenna som hjälp när jag inte förstår vad som står.

Snart ska jag göra mig iordning för att gå till skjuthallen. Känner dock att det kanske är lite dumt för att jag är så trött. Men jag måste dit ändå. Bara för att det är så mysigt att skjuta, och för att det är skönt att tänka på något annat en stund.

Pussen.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback