Fredag it is!


Är precis hemkommen från restaurang Italia där jag har ätit gomaten med finisarna Maja och Martin. Dock blev det inte pizza som jag varit så himla sugen på, utan det blev sovlaki med klyftpotatis istället, så nu är magen glad. Och när magen är glad, så är Sara glad. Trevlig kväll med trevligt sällskap ♥

Snart kan jag börja blogga på kinesiska med! Dock blir det ingen kurs på komvux. Nä. Jag och Johanna har slagit våra kloka huvuden ihop och ska lära oss själva. Textbok, övningsbok och ljud-cd är beställd, så när väl böckerna kommer ska vi börja plugga kinesiska på egen hand. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går! Ett litet roligt inslag i den annars så ögoninriktade vardagen jag lever i är det iallafall!

Imorgon har jag bokat step på förmiddagen, sen ska jag plugga och på kvällen blir det kanske en sväng till Mackan som ska ha kalas, med Majsen.

Nu ska jag kolla kvällens idolavsnitt på datorn och gosa med Agatha. Myyys!

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback