Måndag.


I helgen tog jag lillkusinen Sandra med mig till Kalmar. Där hittade vi på massa bus. Vi spelade minigolf, åt glass på Öland, kollade på djuren på Skälby gård, kollade på Narnia, åt tacos, kollade på Det regnar köttbullar, cyklade och så spelade vi twister. Trevligt med sällskap över helgen :)

Idag blev dagen mer packad än vad jag hade trott. Rååååligt :)
Först blev det ett besök hos optikern. Inga större förändringar i synen, bara otur med styrkorna som finns på linserna. Men jag överlever ändå.
Sen träffade jag Johanna efter lunchen. Vi åkte till Prostsjöns camping och spelade minigolf. Och sen åkte vi hem till mig och satt och pratade en stund innan hon skulle åka hemåt. Mycket trevligt.
När jag hade lämnat av henne på stationen så åkte jag ner till Pelikanen och mötte upp Värnamos två bästa pajkar; Alexander och Sebastian. Vi fikade lite och pratade en massa. Alldeles för länge sedan jag träffade dom, så en fika med dom var precis vad som behövdes :)

Imorgon taggar vi besök på High Chaparall till 100%. Jag har inte varit där på huuuuur många år som helst, så jag vet knappt vad det är jag ger mig in på. Mina cowboykompisar är syjuntan såklart, + en vitryss som är och hälsar på Paulina. Spännande som bara den.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback