Tisdag.


Ganska nyssens hemkommen från Chappen. En trevlig tisdagsförmiddag. Vi åkte två olika tåg, varav vi på det ena blev rånade och halvt ihjälskrämda. Sen åt vi hamburgare och där efter var vi på en western-show. Tjejerna från syjuntan var med, plus Ina, Paulinas vitryss. En väldigt trevlig tjej, roligt att prata med henne och höra hur det är i Vitryssland och allt sånt där. Och ett extra stort plus att få öva lite på engelskan, usch vad nervös jag var, bara av att säga hej till henne, sen efter en stund knagglar man sig fram ganska bra med den kunskapen man skrapat ihop under skoltiden. Sooo, it was a nice trip to chappen :)

Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag sätta mig i solen och läsa lite. Ikväll ska jag till Lisa som bor i Hillerstorp på syjunta.

puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback