Måndag.


Icke lämpligt att idrottsgalan visades på tv ikväll. Men jag har iallafall fått de flesta av Johannas frågor besvarade till morgondagens gruppövning.
Måste tillägga att det alltid är roligt att någon skytt får uppmärksamhet inom idrottens vida värld. Jag hejjade starkt på Lotta Helsinger som årets handikappidrottare. :)

Stepen idag gick inte enligt min vilja. Jag saknar stepcoren hemma. Eller rättare sagt. Jag saknar ledarna på stepcoren hemma. Där fanns det iallafall en chans att man skulle komma ihåg koreografin under hela passet, och efter passet med. Jag minns knappt ett enda steg jag tog idag. Knöligt.

Nu ska jag kojsa. Morgondagen erbjuder gruppövning. Och en sväng på staden. Och massamassa plugg på kvällen. Nu är det på riktigt, men jag tycker det är kul. Ungefär som när man traglade tyska Ich habe, du hast, er sie es hast und zu weiter. Fast nu låter det mer som om jag knölar ihop latin med engelska för att lyckas rabbla delarna i cornean och scleran och allt vad det nu heter.

Sleep tight.

Från dig till mig
Postat av: Maja

ELLERHUUUUUUR. sara, det är farligt att titta på hundannonser!!

2011-01-18 @ 20:56:52
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback