Tisdag.


Vaknade med en knorrande katt i ansiktet. Hon slickade mig på näsan och hon är ju som en damtuss så det kittlas rejält när hon kör fram sitt luddiga ansikte i mitt.
Hade föreläsning på förmiddagen. Det var tungt. Hängde inte med på hälften av vad han sa. Massa nya saker, och osammanhängande, så jag får nog gå igenom det hela i eftermiddag så jag har lite hum om vad vi ska göra på övningen imorgon.
Efter föreläsningen tränade jag med Sandra i undersökningsrummen. Det var trevligt. Vi är ju inte övervägande med hyperopa i klassen, så det var bra att vi kunde öva på varandra för en gångs skull. Det gick lite knaggligt, men är ändå nöjd. Känns att man behöver lite repetition för att komma igång igen.

Drömde massa skumt inatt med. Bland annat att de började ropa ut i högtalarna över hela stan, hörde inte vad de sa, men sen blev det världens skottlossning utanför mig. Så jag gömde mig under kläderna i min garderob. Skitläskigt!

Nu tänkte jag dammsuga, till Agathas mindre stora förtjusning. Ikväll blir det en sväng till friskis med Majsen. Vet dock inte vad det blir för träning, antingen ett medelpass eller en sväng in på gymmet.

Puss!


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback