Onsdag.


Efter en lite längre sovmorgon än vad jag planerat, och en liten frukost på det, så tog jag mig ut på en pw. 6 km på 57 min. Alandsrydsrundan blev det. Skönt!
Sen lagade jag lunch tills pappa kom hem. Eller lagade och lagade, jag kokade potatis och värmde en köttgryta. Hur gott som helst. När jag åkte tåg hem så fick jag ett plötsligt sug efter just köttgryta och potatis, så lyckan var total när det blev dagens lunch.

Just nu sitter jag och skriver in kommande termins schema i almanackan samtidigt som jag pillar bort sårskorpor på armarna (får inte, jag vet, men kan inte låta bli).
Jag längtar lite smått till Kalmar med. Ser faktiskt fram emot att börja skolan igen. Ser dock inte fram emot att jag någon gång under detta året ska behöva plugga ännu mer till en andra omtenta på fysiologin. Bajs.

puss.

Från dig till mig
Postat av: Ellinor

Gick inte tentan bra i lördags? Jag ser fram emot att du kommer hit till Kalmar snart! :)

2011-08-24 @ 23:16:41
URL: http://ellinorpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback