Torsdag.


Ännu en solig och varm dag på jobbet. Pensionärerna är slöa i värmen och likaså jag.

Fixade lite ärenden på stan efter jobbet. Hämtade min första lön som jag tjänade ihop mina första dagar som transportör. Saftigt. Sen råkade jag ramla in på h&m. Hittade en blommig kjol för 30 kronor. Vem kan motstå?

Igår kväll åkte jag till Norrliden. Där mötte jag upp Annie som hade varit på utomhusjympa och vi tog oss ett kvällsdopp. Det var jättehärligt i vattnet, när man väl kommit i vill säga.

Nu ska jag köra järnet ab i lägenheten resten av kvällen. Hur jag än bär mig åt är det alltid stökigt, det står alltid ett berg med disk i köket och jag har alltid tvätt hängandes som måste plockas in i garderoben. När jag kommit på den där superba idén som gjort mig snorrik ska jag anställa en hushållerska.

Imorgon hoppas jag att dagen på jobbet går undan. Jag ska nämligen på förlovningsfest hos Sandra och Daniel imorgon kväll. Så jag hoppas jag kommer iväg i rimlig tid från Calmare stad.

Nähä, bäst att börja. Med disken kanske? Eller med klädhögen framför spegeln i hallen? Eller kanske ska jag äta lite kvällsmat först?

puss.

Från dig till mig
Postat av: Annie

Trevligt dopp! Hoppas kvällen var bra, jag kände mig helt slut... Men vi kanske ses nästa vecka? Kram på dig!

2011-08-04 @ 22:04:35
URL: http://anniesterckx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback