Torsdag.


Uppdatering direkt från skrivbordet.

Jag pluggar nervsystem. Fruktansvärt tråkigt och så mycket konstiga ord så det är ruskigt svårt att få in det. Men det går framåt iallafall, och det är väl kanske huvudsaken.

Kissen, som numera har blivit döpt till Agatha, ligger på sängen och sover. Hon piper till med jämna mellanrum, annars har hon gett mig ganska bra pluggro faktiskt.
Jag har fått sova hela nätterna nu med, har kommit på att jag bara ska ignorera henne när hon drar igång med sitt lekande i sängen. Och jag har kommit på vad det är hon jagar efter. När jag lägger mig under täcket och rör på mig så ser hon ju bara ett rörande täcke. Så vill man underhålla henne kan man vicka lite på tårna, då bokstavligt talat flyger hon dit. Gullungen :)
Igår svor jag åt henne för första gången. Jag bar upp henne så hon kunde titta ut genom fönstret, sen vickade jag på persiennen för att hon skulle se bättre, men då blev hon livrädd och satte klorna i mig. Har fått många fina rivmärken på kroppen, haha.

Nu ska jag återgå till nervsystemet. Bara två dagar kvar med plugg och en tenta på fem timmar - sen är det förhoppningsvis över!

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback