Tisdag.


Eftersom slutet på förra veckans jobb var något av en katastrof tycker jag att vi var mer än värda att få en bra start på denna veckan. Slutade klockan tre idag. Skönt!
Nu är det iallafall bara sju arbetsdagar kvar, ganska skönt tycker jag, även fast det har varit en väldigt rolig och spännande sommar.

Förutom att jobba så längtar jag oerhört mycket efter min kisse. En och en halv vecka tills jag hämtar hem henne. Fast det är nog bra att det är lite tid kvar, för jag måste göra mitt boende kattsäkert först, typ skruva fast blomkrukorna och gömma mina garnnystan. Och så borde jag nog dammsuga undan alla dammråttorna med.......

Nähä. Dags att göra lite nytta.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback