Tisdag.


Hej och hå. Världens tröttaste tjej är det som skriver.
Första natten som kissen tillbringade i lägenheten så sov hon i princip ingenting. Andra natten fick jag sova helt ostört, kanske tack vare att jag och mami hade lekt slut med henne på kvällen. Igår kväll gjorde jag likadant, lekte och lekte tills hon inte orkade mer. Men tror ni jag får sova? Fram till halv två vägrade hon att lägga sig ner. Hon vägrar för det första att flytta sig ur sängen, lyfte ner henne typ 30 ggr. Men hon hoppar upp direkt igen. Och när hon väl är uppe får hon spasmer i kroppen, flyger kors och tvärs över sängen, hoppar omkring och är helt galen. Vid halv två valde hon att ge upp, och då kunde jag äntligen sova, lugnt och skönt, ända fram till halv sju imorse. Då vaknar hon och äventyret drar igång igen. Vägrar vara någon annanstans än i sängen, skuttar som en tok runt om kring och vill verkligen inte sluta. Så ja, fem härliga timmars sömn fick jag inatt.
Annars går det framåt här. Hon är ute på golvet mest hela tiden. Har upptäckt mina gardiner. Biter mig i tårna. Slickar mig på fingrarna och det killas hur mycket som helst. Sen myser vi en hel del med. Igår somnade vi i soffan, båda två. Skönt :)

Nu ska jag plugga. Järnet ab. Hela skrivbordet är fullt av böcker, papper, lappar och handouts. It make me feel sick.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback