Onsdag.


Det blev tre och en halv timmes fnisstid i skolan idag. Jag, Ellinor och Anna tränade på binokulära avstämningsmetoder. Först fick Anna och Ellinor turas om att sitta patient, för jag kan inte vara med eftersom jag har en skelning. Sen kom Putte in och satte sig frivilligt i undersökningsstolen, lagom till att våra hjärnor vägrade att sammarbeta, så vi skrattade oss igenom den sista timmen. Men det klarnade ändå rejält efter lite praktisk övning - skönt!

Agatha har kommit på att man kan sätta klorna i mina ben och ta sig upp den vägen till mitt knä. Inte jätteskönt. Men toppen på notchen kom ändå för en stund sedan, jag sitter vid skrivbordet och pluggar och så smyger hon sig på bakifrån, hoppar upp och sätter klorna i svanken på mig, hon lyckas dock inte ta i så hon kommer upp helt, så hon blir hängandes där, med klorna i min rygg. Ibland är hon inte jätte snäll. Men nu har jag ställt upp hennes bädd på skrivbordet, så hon ligger och sover i den så jag kan plugga i lugn och ro.

Imorgon blir det heldag i skolan, 9-16.30. Föreläsning, träna med Ellinor i undersökningsrummen och efter det ska vi ha samtal med treorna. Härlig dag!

Nu ska jag krypa ner i sängen.

Godnatt!

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback