Måndag.


Nu är första skoldagen på andra året avverkad. Vi mjukstartade med introduktion till optometri II och sen övade jag och Maja i undersökningsrummen en stund.

När jag kom hem var Agatha på världens bushumör. Men nu har hon äntligen lugnat ner sig, så hon ligger här jämte mig och spinner på som bara den. Mys :)

Jag och Majsen ska snart iväg och fixa träningskort på friskis&svettis, sen ska vi till ikea en sväng och se om vi på något sätt kan lyckas få in ett skrivbord i bilen.

Veckan är fullproppad med föreläsningar, övningar och egenträning med diverse klasskompisar. Nu kör vi! Dugga på det vi lärt oss på optometri I nästa onsdag. Kan bli spännande. Jag vart lite ringrostig idag, särskilt med korscylindern. Men det ska nog ordna sig med lite övning.

Puss!

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback