Kvällis.


Har man inget roligare för sig så kan man ta en kvällspw med. Jag hade inget roligare för mig, så jag tog alltså en kvällspw. Drygt 6,3 km tror jag, på 57 min. Det är så gött när man proppat igen öronen med hörlurar och man kan försvinna in i tankarna en stund. Skööööönt!

Ikväll har jag och päronen tittat på Hur många lingon finns det i världen?. Så fin film! Jag gillade den starkt, även om jag kanske inte tittar på den igen, så är den definitivt värd att se en gång.

Imorgon är det torsdag. På torsdagar rider mina småkusiner och jag och mami har lovat att vi ska komma och kolla. Mysigt! Dom är så duktiga, och modiga!! Jag vågar inte ens gå i närheten av så stora hästar som de rider på.
Sen ska vi ner på stan och äta med fastrarna på kvällen, och efter det ska vi hem och kolla på kisselimissen. Min lilla sötgöta.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback