It's exciting.


Igår avslutades dagen på bästa tänkbara sätt. Hyrfilm, en galen katt och massamassa mys.
Idag började dagen superbt. Jag och Agatha låg och myste i sängen en bra stund. Sen tog jag en pw in till stan och lämnade tillbaka filmen, samtidigt som jag fnissade lite åt alla nya studenter som sprang runt med sina namnpannband på stan. Det är helt otroligt att det har gått ett helt år sedan jag började. Vart i hela friden tar tiden vägen?

Nu är iallafall jag och Agatha hemma hos päronen, här ska vi tillbringa resten av veckan. Det var en pipig resa på tåget till vmo, men det gick ganska bra att åka ändå. Loppan ligger och sover i sin resebur nu, hon kan inte hoppa upp i sängen här hemma, den är för hög. Så jag ska passa på att njuta extra mycket av min sömn nu när jag får hela sängen för mig själv. Höhö.

Sova nu? Ja.

puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback