I feel like...


...it's going in the right direction.

Tisdag kväll. Agatha är på världens lekhumör. Men hon är inne hos mami och papi och bökar runt just nu. Och tji fick jag för att jag sa att min säng var för hög igår. Med en katt som kan liknas vid en extra spänstig studsboll var det ingen konst att ta sig upp här. Men det gör inget, för det är ganska mysigt med en knorrande kisse som sover vid huvudet.

Idag började jag dagen med ett varv runt Osuddenrundan med mamma och moster. Skön start på dagen. Sen har jag suttit ute och njutit av det fina vädret en stund, läste lite, eller okej, jag slumrade till i solstolen. Kusinerna och moster kom på besök i eftermiddag med. De ville spana in lillan, så jag och mami bakade en äppelpaj till fikat. Gott som bara den!

Nu ska jag sova. Ska försöka ge mig ut på en morgonpromix imorgon, observera försöka.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback